فرمانده مرزباني استان ايلام گفت:در اجراي طرح مبارزه با قاچاق و تشديد مبارزه با سودجويان اقتصادي ، مرزبانان هنگ مرزي دهلران موفق به مهار و جلوگيري از خروج 342 راس دام زنده از قاچاقچيان شدند.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 26 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ ستاد فرج رستمی  اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق احشام، مامورين مرزباني هنگ دهلران با انجام گشت زني هاي محسوس و نامحسوس و اجراي کمين هدفمند با پشتيباني مرکز شاهد استان موفق شدند در حوزه گروهان مرزي موسيان قاچاقچيان را از هدف شوم خود بازدارند.

وی افزود: در اين عمليات مامورين موفق مي گردند ضمن توقيف 6 دستگاه خودرويي حمل احشام و دستگيري رانندگان آنها، تعداد 342 راس دام زنده سبک کشف و ضبط و افراد قاچاقچي پس از هماهنگي با مقام قضايي جهت بررسي و بازجويي هاي بيشتر تحويل فرماندهي انتظامي شهرستان شدند.

سرهنگ رستمی يکي از تاکيدات مقام معظم رهبري را مبارزه با قاچاق دانست و افزود: ايشان در سخنراني اخيرتاکيدفراواني بر مبارزه جدي با قاچاق کالا داشتند و مرزبانان نيز برخورد با قاچاقچيان را پر رنگ تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده و در اين راستا اقدامات قابل توجهي را به سرانجام رسانده اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار