سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی ،ساعت شروع به کار مدارس استان در روز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه را ۹ ونیم صبح اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 24 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، "اسماعیل جیریایی" افزود: با توجه به فرارسیدن لیالی قدر و به منظور بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان، کلیه مدارس استان در روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه، با تأخیر و از ساعت ۹ ونیم صبح شروع به کار خواهند کرد.
وی اظهار داشت: همچنین بنابر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش برگزاری امتحانات شبه نهایی و آزمون های سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی هماهنگ منطقه ای و استانی به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان به بعد از ماه مبارک موکول خواهد شد، لذا امتحانات شبه نهایی در روزهای ۴ و ۶ اردیبهشت‌ به روزهای ۱۷و ۱۹ اردیبهشت در همان ساعت برگزار می شود.
جیریایی اضافه کرد: اطلاع رسانی به دانش آموزان پایه دوازدهم در این خصوص بر عهده مدیران دبیرستانهای دوره دوم متوسطه نظری می باشد.
سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: طبق اطلاعیه مذکور امتحانات مستمر و داخلی مدارس به جز روز ۲۳ ماه مبارک رمضان به روال عادی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار