مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پویش "ضیافت مهربانی" توسط بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 20 April 2022

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تنوع فعالیت‌ها گسترده است، در بسیاری از این فعالیت هاجامعه هدف ما اقشار نیازمند و دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که با توجه به همین موضوع برای پویش‌های مختلف در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی می‌شود و به این ترتیب پویش ضیافت مهربانی را که به صورت کشوری برنامه ریزی شده برگزار کردیم.

وی افزود: در راستای همین پویش ادارات و دستگاه‌های دولتی با تامین بسته‌های معیشتی ما را یاری کردند که جای تقدیر و تشکر دارد و همچنین هم استانی‌ها و خیرین بزرگواری که این موضوع را جز یکی از ضروریات در نظر گرفتند و با توجه به تعهد و مسئولیت اجتماعی که داشتند برای اینکه پاسخگوی جامعه هدف باشیم، در کنار ما بودند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای نیمه دوم ماه مبارک رمضان یک پویش و برنامه گلریزان برای تامین جهیزیه مددجویان بهزیستی برگزار می‌کنیم، تا سال ۹۸ مددجوی پشت نوبت دریافت جهیزیه نداریم.

محمدی تاکید کرد:در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مددجویانی در نوبت دریافت جهیزیه هستند که انتظار می‌رود در راستای این موضوع خیرین استان و کشور و دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی هم در کنار ما قرار بگیرند و این اقلام ضروری برای ورود به زندگی مستقل و به منظور شروع یک زندگی جدید در اختیار این افراد قرار بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار