طی آیینی شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین ماه جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان غیر عمد استان برگزار و در این مراسم ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 20 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  این آیین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و معاونان، رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ایلام ، روسای هیات های ورزشی و برخی از پیشکسوتان و ورزشکاران زورخانه‌ای ایلام، و خیرین در زورخانه پوریای ولی شهر ایلام برگزار شد .

مدیر ستاد دیه ایلام در حاشیه این آیین اظهار داشت: مهم ترین هدف از برگزاری این جشن گلریزان جمع آوری کمک های مردمی و گسترش فرهنگ نوعدوستی بین ورزشکاران و مردم است.

مراد بابایی ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا به امروز افزون بر پنج میلیارد ریال کمک توسط خیرین و مردم جمع آوری و تعداد ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد با این میزان حمایت از زندان آزاد شدند.

به گفته وی جشن گلریزان به دلیل شیوع کرونا سال گذشته بصورت مجازی برگزار شد و مبلغ ۶ میلیارد ریال جمع آوری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این آیین افزود: این برنامه در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها در راستای ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای اجرا شد.

مظفر علی شایی بیان داشت: مراسم گلریزان با هدف کمک به آزادی برخی از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد برگزار شد.

وی بر ترویج روحیه پهلوانی در همه فعالیت‌ های علمی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد و گفت: افتخار همه ما این است که منش و اخلاق پهلوانی را در جامعه گسترش دهیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار