امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد ایجاد صنایع پایین دستی در استان را ضروری دانست و گفت: باید فرآوری محصولات خام گسترش یابد تا ضمن افزایش درآمد برای مردم منطقه، باعث افزایش اشتغال شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 16 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری صبح شنبه در جمع مسئولان انتظامی خراسان شمالی که در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هر چه مسئولیت بالاتر باشد، نیاز به معنویت و خودسازی بیشتری داریم اما گاهی برخی از مسئولان پس از دریافت منصبی به دلیل کاهش وقت، از اعمال مذهبی خود می‌کاهند.

 

امام جمعه بجنورد به برخی توصیه‌های اقتصادی پرداخت و بیان کرد: اسراف در جامعه ما در حوزه‌های مختلفی همچون آب، غذا و سایر انرژی‌ها زیاد است.

 

وی با اشاره به شعار سال، افزود: تولید گاهی بر اساس تجربه صورت می‌گیرد و مبنای دانشی ندارد اما اگر این دانش دخیل شود، بازدهی را افزایش می‌دهد.

 

حجت الاسلام نوری ایجاد صنایع پایین دستی در استان را ضروری دانست و گفت: با این اقدام ارزش افزوده زیادی برای بخش تولید به وجود می‌آید.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید فرآوری محصولات خام گسترش یابد تا ضمن افزایش درآمد برای مردم منطقه، باعث افزایش اشتغال شود.

 

وی افزود: بسیاری از کالاها را به صورت خام به فروش می‌رسانیم و دوباره به شکل فرآوری شده و چند برابر قیمت می خریم.

 

حجت الاسلام نوری گفت: افزایش ثروت، صادرات و درآمدزایی با قرار گرفتن نیروی متخصص در سر کار صورت خواهد پذیرفت.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به پروژه نیمه تمام و رها شده سیمان سمنگان، بیان کرد: هزینه بالایی در آن پروژه انجام شد اما چند سال است که رها شده.

 

وی افزود: بسیاری از موارد وجود دارد که چند قدم تا افتتاح وجود دارد اما پروژه را رها می‌کنیم.

 

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: برای یک فرد ۱۲ سال سرمایه گذاری می‌کنیم تا دیپلم گرفته و ۸ سال دیگر سرمایه خرج می‌کنیم تا به یک متخصص تبدیل شود؛ اما در نهایت می‌رود کار خدماتی می‌کند و این به معنی هدر دادن سرمایه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار