مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در طرح یار مهربان یک‌هزار و 500 مدرسه در شهر اصفهان زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 04 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مسعود مهدویان‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به متفاوت بودن طرح یار مهربان سال جاری نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: طرح یار مهربان در سال جاری ویژگی‌هایی داشته که این ویژگی‌ها در سال‌های گذشته مورد توجه قرار نگرفته بود.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح یار مهربان در سال جاری چهار ویژگی دارد، اضافه کرد: شورای سیاستگذاری شامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی، تفریحی شهرداری در راستای اجرای طرح یار مهربان تشکیل شد.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این شورای سیاستگذاری در راستای هم‌افزایی و هم‌فکری این مجموعه‌‌ها در راستای اجرای مناسب‌تر طرح یار مهربان در اصفهان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های دیگر طرح یار مهربان در سال جاری است، ادامه داد: در این طرح به صورت ویژه به این موضوع توجه شده است و در راستای این موضوع 80 مدرسه به ما معرفی شد که 25 مدرسه که دارای محرومیت بیشتری بودند، انتخاب شدند.

مهدویان‌فرد با اشاره به اینکه استفاده از این فرصت برای یک رخداد فرهنگی یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه یار مهربان در سال جاری است، تاکید کرد: از این فرصت باید برای توسعه فرهنگ سلامت، مطالعه و کتابخوانی در میان مردم استفاده شود.

وی ارائه محصولات فرهنگی و ورزشی استاندارد را از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه یار مهربان در سال جاری دانست و افزود: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، تربیتی، مذهبی، تفریحی و موارد دیگر ارائه شده است.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارائه کتب کمک درسی به عنوان خط قرمز ما در این نمایشگاه است، گفت: در طرح یار مهربان یک‌هزار و 500 مدرسه زیرپوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

وی سرانه فرهنگی، ورزشی اختصاص داده شده به هر مدرسه در این طرح بین 400هزار تا 500 هزار تومان است، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید مدارس برخوردار، نیمه‌برخوردار و کم‌برخوردار در سطح شهر را شناسایی کند و با تحقق این موضوع میزان کمک‌های ما به مدارس کم‌برخوردار افزایش می‌یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار