با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکویی‌زاده به عنوان شهردار دهدشت منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 11 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیین تکریم و معارفه شهرداران دهدشت امروز با حضور امام جمعه، مسؤولان استانی، اعضای شورای اداری و شورای شهر و شهرداری برگزار شد.

سید عبدالعزیز موسوی در این مراسم راه‌اندازی کارخانجات شن  ماسه را یک راه درآمدزایی برای شهرداری دانست و گفت: انتظار می‌رود شهردار جدید برای تحقق این برنامه تلاش کند.

فرماندار کهگیلویه از شهردار پیشین به فرد پاکدست یاد کرد و افزود: آقای تابش‌نژاد دوری از نگاه مادی و قصد انتفاع بودن را در عمل نشان داد.

کیامرث حاجی‌زاده  اظهار کرد: اگر معماری اسلامی در شهر تاریخی مذهبی دهدشت تبلور پیدا کند می‌تواند اتفاقات خوب روی دهد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصویب طرح جامع شهری این طرح را پتانسیل خوب برای شهردار جدید خواند و افزود: می‌توان با صدور مجوز و پروانه درآمدی در ساخت و ساز زمین‌های آزاد شده ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانجات شن و ماسه از دیگر فرصت‌های درآمدزایی است، قول داد برای صدور مجوز 2 واحد به شهرداری دهدشت همکاری لازم انجام شود.

حاجی‌زاده گفت: برای ساماندهی ورودی دهدشت از سوق و اتصال به جاده  پاتاوه 20 میلیارد تومان اختصاص داده شد.نیاز است شورای تأمین برای رفع معارضات این ورودی اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار گفت: معارضات یکی از معضلاتی که اجازه نمی‌دهد پروژه‌های شهرستان به نتیجه برسد و آنها را به تعطیلی می‌کشاند.

وی اضافه کرد: شهرداری دهدشت فرصت برای درآمدزایی دارد اما باید مدیریت شود.

حاجی‌زاده گفت: شهرداری جولانگاه قومی، سیاسی جناحی نیست کارش خدمت به مردم است.

در این مراسم از خدمات احسان تابش‌نژاد شهردار پیشین و موسوی و تقوی 2 سرپرست شهرداری دهدشت تجلیل و علیرضا نیکویی‌زاده به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار