دبیر انجمن تغذیه البرز، گفت: استفاده از میوه‌های چون؛ خیار، هندوانه، پرتغال و توت فرنگی سبب کاهش تشنگی هنگام روزه داری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 10 April 2022

میوه هایی که باید در سبد رمضانی شما باشد

به گزارش «تابناک البرز» احدی گفت: روزه داران در روز‌های بهاری و ماه رمضان برای رفع تشنگی خود می‌توانند از طریق نوشیدن آب میوه‌ها و مصرف سبزیجات و میوه‌های آبکی مواد مغذی از دست رفته بدن خود را جایگزین کنند.
به گفته دبیر انجمن تغذیه البرز: همه ما می‌دانیم که میوه‌ها از آب بسیاری تشکیل شده‌اند میوه‌هایی مانند: هندوانه، طالبی، گریپ فروت، پرتغال، توت فرنگی و بسیاری میوه‌های دیگر می‌توانند درصد قابل توجهی از تشنگی را در طول روز برطرف کنند.
احدی افزود: کرفس میزان قابل توجه‌ای از آب را در خود جای داده و سرشار از ویتامین‌های A، C و K است؛ و می‌توانند کرفس را به‌صورت خام در سالاد یا انواع ساندویچ‌ها مصرف کنند.
او گفت: گوجه در بیشتر سالاد‌ها و انواع غذا‌ها جا می‌گیرد؛ این میوه میزان بسیار زیادی آب دارد و ۹۴ درصد آن را آب تشکیل داده و در طول روز مانع از تشنه شدن شما می‌شود.
به گفته احدی اسفناج ۹۲ درصد آب درون خود دارد و همچنین در کنار آن منبع کاملی برای تامین انواع ویتامین‌هاست که می توانند از اسفناج ویتامین B و آنتی اکسیدان دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار