ملی پوش بسکتبال:
ملی پوش بسکتبال اهل بجنورد با اشاره به استعدادهای مناسب بسکتبال در خراسان شمالی، گفت: رشد بسکتبال خراسان شمالی مستلزم تیم‌داری در لیگ برتر است.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، روزبه ارغوان اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده و نوعی پوست اندازی داشته است لذا ورود استعدادهای جدید می‌تواند برای بسکتبال کشورمان مفید باشد.

ملی پوش بسکتبال اهل بجنورد ادامه داد: جوان‌تر ها با استفاده از تجربیات افراد بزرگ‌تر می‌توانند تیمی قدرتمند بسازند؛ در این راه همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم.

وی با اشاره به حضور قدرتمند بسکتبال ایران در آسیا و مسابقات جهانی، افزود: اگر همین روند پیشرفت حفظ شود می‌توانیم در آینده نتایج بسیار بهتری در آسیا بگیریم زیرا فیزیک بازیکنان ایرانی از بازیکنان شرق آسیا بهتر است.

ارغوان به نبود تیم داری خراسان شمالی در لیگ برتر بسکتبال اشاره داشت و گفت: این استان دارای ظرفیت و استعدادهای مناسبی است؛ بجنورد جزو شهرهایی است که از نظر آمار قدی استعداد بالایی دارد اما متأسفانه اسپانسری برای تیم داری به عرصه نیامنده است.

وی افزود: باید برای یک رشته ورزشی اسپانسر بیاید و روی تیم برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشد تا موفق شود.

ارغوان تصریح کرد: انجام این اتفاق سطح بسکتبال خراسان شمالی را بالاتر می‌برد؛ حضور با ثبات یک تیم لیگ برتری به مدت چند سال در یک استان قطعاً روی استعدادیابی فرزندان کمک خواهد کرد.

این ملی پوش بسکتبال گفت: از واژه خداحافظی از بسکتبال خوشم نمی‌آید و هیچ گاه این کار را نمی‌کنم لذا اگر زمانی از سطح حرفه ای فاصله گرفتم وارد فضای مربی گری خواهم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار