مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» اثر شهید مرتضی مطهری به مناسبت هفته هنر انقلاب و گرامی داشت سالروز شهادت شهید سیدمرتضی آوینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 10 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری اظهار کرد: این مسابقه بر اساس مصوبه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی هفته هنر انقلاب و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با مسائل فکری مربوط به انقلاب اسلامی تا ۲۱ فروردین ماه سال جاری از کتاب «آینده انقلاب اسلامی» استاد شهید مرتضی مطهری، برای عموم مردم استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت کتاب مربوطه به کتابخانه های عمومی استان مراجعه نماید یا در صورت تمایل نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b۲n.ir/d۳۲۲۵۸ دریافت کنند، تصریح کرد: پاسخ نامه این مسابقه از طریق لینک https://b۲n.ir/n۰۳۴۶۹ قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام درباره‌ی شیوه‌ی ارسال جواب‌های تکمیل شده گفت: علاقمندان شرکت کننده می‌توانند پاسخ‌ها را به آدرس cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.comپست الکترونیک کنند یا از طریق شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ پیامک و یا واتساپ کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار