رئیس حوزه هنری استان ایلام گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی هنرمند برتر سال این استان در آیینی معرفی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 09 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدعلی قاسمی اظهار داشت : در این آیین که ۲۸ فروردین ماه جاری برگزار می شود، علاوه بر معرفی هنرمند برتر سال ۱۴۰۰ از هنرمندانی که در رشته های مختلف در طول سال گذشته موفق به کسب مقام در سطح ملی و منطقه ای شده اند نیز تجلیل خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری آیین هنر در آیینه رسانه و تجلیل از رسانه های فعال در حوزه هنر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این آیین نیز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در محل حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رییس حوزه هنری ایلام برگزاری آیین عصر خاطره و رونمایی از کتاب حدیث بی قراری مهران، آیین رونمایی از سردیس شهید مرتضی آوینی، افتتاح دفتر خانه عکاسان حوزه هنری و تجلیل از برگزیدگان مسابقه های عکاسی سال ۱۴۰۰ را از دیگر برنامه های این مرکز به منابست هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.

قاسمی همچنین از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه نویسی جامک و معرفی برگزیدگان این برنامه خبر داد و گفت: علاوه بر این دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر هنرمند، اهدا کتاب در مساجد توسط کانون های مساجد، مسابقه کتابخوانی به همت اداره کل کتابخانه ها، اجرای تاتر خیابانی به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان برتر کشور با موضوع انقلاب اسلامی نیز در طول این هفته برگزار خواهد شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار