مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی از سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 08 April 2022

به گزارش تابناک خراسان رضوی، علی اکبر روحی گل خطمی گفت: این مسابقه به همت کانون و  موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
 

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهید روحی افزود: منبع این مسابقه متن سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران در روز اول فروردین 1401 می باشد. و این مسابقه در راستای بخشی از «جهاد تبیین» صورت می گیرد. جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند باید اقدام کند.


 روحی بیان داشت : نیاز است تببین سخنان رهبری معظم انقلاب و این مسایل برای عموم مردم در قالب مسابقات کتابخوانی ارایه گردد. 

 

 نمایه متنی سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران بدین شرح است :

ویژگی های نوروز ایران؛ امید، منشأ همه حرکت ها و پیشرفت ها است؛علت اینکه برای امسال نیز عنوان و شعار اقتصادی انتخاب شد؛ تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی؛ نتایج اقتصاد دانش بنیان؛ تعداد شرکتهای دانش بنیان باید دو برابر شود؛ مسئله کشاورزی و دامداری بسیار مهم است؛ لزوم حمایت مسئولان از شرکتهای دانش بنیان؛ در گرو افزایش شرکت های دانش بنیان (اشتغال آفرینی)؛گره زدن اقتصاد کشور به تحریم های آمریکا و بیان این حرف که تا تحریم است (پرهیز از وضع همین است)؛ به هیچ وجه نمیگویم که به دنبال رفع تحریم ها نباشید؛افزایش قیمت نفت و درآمدهای ارزی؛مسائل متعدد جهانی؛ انتخاب ملت ایران در مقابل جبهه استکبار؛ قضایای کشور مظلوم و مسلمان افغانستان؛ ظلمت حاکم بر دنیا و گرگ های خونخواری؛ زوایای قضایای اوکراین؛ همدلی و هم افزایی و برخی تنازعهای موجود می باشد.

 
وی یادآور شد: نحوه شرکت در آزمون به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی  به  نشانی www.m-ketab.ir است و علاقمندان می توانند تا 30 اردیبهشت ماه در آن شرکت کنند.

نحوه شرکت در مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی:

علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور در سامانه اقدام به ورود نمایند و در صفحه ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت نمایند. 

- لینک ثبت نام در سامانه

http://www.m-ketab.ir/account/register

- لینک ورود به سامانه

http://www.m-ketab.ir 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند  یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸  در ساعات 18 الی 20 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار