فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:
فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: به دلیل عدم رعایت احتیاط‌های تامینی و سهل انگاری در استفاده از اسلحه شکاری، جوان ۲۸ ساله سیروانی با جراحت شدید از ناحیه پا، روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 06 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هــادی گندمــی بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح بلافاصله عوامل انتظامی جهت بررسی ابعاد مختلف این حادثه به محل اعزام شدند که نتیجه تحقیقات پلیسی حکایت از عدم رعایت اصول ایمنی و سهل انگاری در نگهداری و رعایت احتیاط‌ های تأمینی اسحله شکاری دارد.

او گفت: با بررسی ماموران مشخص شد، فرد مجروح به اتفاق خانواده عازم یکی از تفرجگاه‌های جنگلی شهرستان شده که یکی از اقوام دارای اسلحه شکاری با مجوز حمل قانونی به جمع آن‌ها اضافه می‌شود که یکی از بستگان درجه یک فرد مجروح جهت خالی کردن خزانه و جان لوله از فشنگ اسحله شکاری پران متاسفانه به علت غفلت و سهل انگاری و همچنین عدم رعایت احتیاط‌های تامینی جنگ افزار که معمولاً باید این کار در مکان خالی از جمعیت با وصول اطمینان از ضامن بودن اسلحه می‌بایست صورت می گرفت که با شلیک ناخواسته باعث جراحت شدید و مجروح شدن فرد می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این سهل انگاری، گلوله به پای فرد اصابت کرده که با حضور تیم امدادی انتقال فرد مصدوم به مرکز درمانی استان صورت میگیرد، که در تعاقب جهت مداوای بیشتر برابر اظهارات مطلعان به مرکز درمانی تهران اعزام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: بلافاصله پرونده قضائی در این راستا تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

او مطرح کرد: با وجود هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی در خصوص نگهداری اسلحه، اما متأسفانه باز هم شاهد غفلت در خصوص رعایت مسائل ایمنی مرتبط با اسلحه هستیم لذا از همه شهروندان می‌خواهیم که هشدار‌های پلیسی را در همه زمینه‌ها جدی بگیرند و حتما رعایت کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار