با شروع دولت انقلابی آقای دکتر رییسی بسیاری از جریان‌های غیر انقلابی در طول این چند ماه تلاش و کوشش کردند تا در دولت انقلابی جایگاهی کسب کنند و متاسفانه عده‌ای در این مسیر موفق شدند و توانستند چهره منافق بودن خودشان را از دولت انقلابی مخفی و پنهان کنند. این جماعت منافق برای رسیدن به این هدف هر کاری را انجام دادند و حتی برخلاف میل باطنی خودشان به شهدا اعتقاد پیدا کردند و عکس مقام معظم رهبری را بر روی سینه‌های خودشان نصب کردند تا گواهی و مدرک انقلابی بودن خودشان برای جامعه اثبات کنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 04 April 2022

به گزارش تابناک کردستان، ما از باطن منافق بودن این جماعت آگاهی داریم و بر وظیفه اسلامی و انقلابی خودمان می‌دانیم که دولت انقلابی را از وجود چنین انسان‌هایی ناپاک اگاه کنیم؛ چرا که این جماعت در آینده نزدیک منتقد سر سخت دولت انقلابی خواهند شد. این آقایان که تا دیروز از دولت حسن روحانی تعریف و تمجید می‌کردند چطور میتوانند برای جامعه اثبات کنند که فردا با تغییرات سیاسی به دولت انقلابی توهین نکنند؟
این آقایان که تا دیروز از سیاست‌های مقام معظم رهبری در مورد مسائل بین المللی انتقاد می‌کردند چطور امروز به خودشان را سرباز مقام معظم رهبری معرفی می‌کنند؟ این مسئله امروز نه در سطح کشور بلکه در سطح استان فرهنگی کردستان هم میتوان مشاهده کرد و یکی از این افراد آقای دکتر غریب سجادی است که ۸ سال عضو شورای اسلامی شهر سنندج بود و امروز کارمند بخش سیاسی استانداری کردستان است.
ایشان خودش را یک ناسیونالیسم و مدافع قوم کرُد معرفی می‌کرد و با شعار‌های منافقانه خودش در مورد مسائل کرُد توانست مردم را فریب دهد و ۸ سال عنوان نماینده شورای اسلامی شهر سنندج را کسب کند و امروز در کمال وقاحت کارمند بخش سیاسی شده است. گویا امروز هر کس موافق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری باشد خیلی مورد توجه جامعه قرار نمی‌گیرد، ولی اگر مخالف جمهوری اسلامی باشد میتوانند مردم را فریب دهد و حتی عناوین مدیریتی را کسب کنند که مایه شرمساری برای جماعت است.
دکتر غریب سجادی در ایام انتخابات جمهوری اسلامی یک نظام دیکتاتور معرفی می‌کنند و همراه با دکتر جلالی زاده و مابقیه جریان‌های اصلاحات خودشان را منجی و نجات بخش مردم مظلوم کرُد معرفی می‌کنند، ولی برای مردم سوالاتی ایجاد میشود که چطور تا دیروز جمهوری اسلامی دیکتاتور می‌دانستید، ولی در همین نظام دیکتاتور به قول خودتان پست‌های نمایندگی مجلس را گرفتید؟ شما تا دیروز عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قبال کرُدها غیر انسانی تلقی می‌کردید، اما امروز در همین نظام اسلامی پست‌های مدیریتی را قبول می‌کنید؟
شاید جواب این جماعت منافق این باشد که عناوین مدیریتی ربطی به سلیقه‌های سیاسی ندارد و ما هم در جواب این گونه توجیه‌های الکی می‌گوییم که آیا نحوه استخدامی شما ربطی به سلیقه سیاسی دارد؟ از دانش آموز چهارم ابتدایی سوال کنید مسلما می‌داند که استخدامی تابع قانون استخدامی است. شما که هیچ آزمون استخدامی شرکت نکردید؛ چطور استخدام شدید؟ ما اگر سلیقه‌های متفاوت را قبول کنیم باز نحوه استخدامی این جماعت صرفا براساس رفتار‌های منافقان است.
اما توجیه دیگر که متاسقانه جریان‌های سیاسی در جامعه بیان می‌کنند اینست که این استخدامی با حکم استاندار گذشته بوده است و استاندار فعلی مقصر نیست، ما در جواب این گونه توجیه‌های الکی می‌گوییم که آقای استاندار گذشته با حکم خودش چندین معاون را منصوب کرده بود؛ پس طبق این توجیه شما نباید استاندار فعلی معاون‌های دوره قبلی را برکنار می‌کرد و یا رییس جمهور نباید وزیران دوره حسن روحانی را برکنار می‌کرد، چرکه این وزیران و معاونین با حکم رییس گذشته منصوب شده بودند.
ما اصلا این گونه توجیه‌های قبول نمی‌کنیم و بر روی سخن و حرف خودمان ایستادیم که این جماعت هیچ دلیلی برای اینکار ندارند به جز رفتار منافقانه خودشان و از نیرو‌های انقلابی از جمله استاندار محترم استان فرهنگی کردستان خواهش می‌کنم که از ورود چنین افرادی که اصلا ریشه و اساس انقلابی بودن را ندارد جلوگیری کنید و اجازه ندهید که چنین افراد به ظاهر انقلابی، ولی در باطن دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی روحیه و نشاط جریان انقلابی را سرد کنند.
مختار سلیمانی ( عضو کمیته جامعه شناسی حزب همت استان کردستان )
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار