مدیر کل ‌ورزش و جوانان یزد وعده داد؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد برنامه های حمایتی این اداره کل از ورزشکاران اعزامی به بازی های اسیایی هانگژو را تشریح کرد و گفت: از ورزشکاران استان یزد اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو به صورت مادی و معنوی پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 02 April 2022

"علیرضا پورسلمان" در حاشیه نخستین جلسه اعضاء کمیته بازیهای آسیایی هانگژو یزد با بیان اینکه برای حمایت از ورزشکاران استان یزد اعزامی به هانگژو برنامه داریم، اظهار کرد: برای حمایت از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی کمیته تخصصی جهت شناسایی و معرفی چهره های برتر تشکیل دادیم.

وی افزود : رشته های را که شانس حضور در این مسابقات را دارند باید از جنبه های مختلف تقویت شوند و حمایت مالی و معنوی از ورزشکارانی منتخب تا پایان بازیهای المپیک ادامه خواهد داشت .

مدیر کل ورزش وجوانان استان ۱۶ ورزشکار در رشته های دوچرخه سواری ، شمشیربازی، اسکواش ، دو و میدانی ، تکواندو ، هندبال ، شنای نابینایان و تیراندازی با کمان که مستعد حضور در بازیهای آسیایی را دارند شناسایی شده اند که مورد توجه قرار خواهند.

وی اظهار کرد: ورزشکارانی که در مسابقات آسیایی هانگژو شرکت کنند علاوه بر حمایت های معنوی ، حداکثر مبلغ 50 میلیون تومان به هر ورزشکاران اختصاص می یابد.

پور سلمان با بیان اینکه حمایت از ورزشکاران و اسپانسر ها را باید نظر گرفت افزود : با همکاری و همیاری سازمان فرهنکی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد بیلبرد های تبلیغاتی جهت تشویق ورزشکار و حامی مالی در سطح شهر نصب شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار