امام جمعه شیراز و نماینده، ولی فقیه در استان فارس، در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: با وجود همه مشکلات و نا امیدی‌هایی که دشمنان برای مردم به وجود آورده اند، مردم ثابت کردند که همچنان به نظام شان پایبند هستند و دشمنان را نا امید کردند، زیرا نا امیدی در قاموس متدینان و مسلمانان جای ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 01 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:امام جمعه شیراز و نماینده، ولی فقیه در استان فارس، در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: با وجود همه مشکلات و نا امیدی‌هایی که دشمنان برای مردم به وجود آورده اند، مردم ثابت کردند که همچنان به نظام شان پایبند هستند و دشمنان را نا امید کردند، زیرا نا امیدی در قاموس متدینان و مسلمانان جای ندارد.
آیت الله دژکام با تبریک دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی و با بیان این که در جهان رسمی وجود داشت که دین باید از حکومت جدا باشد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تفکر اسلامی ناب و ولایت امیرالمومنین شکل گرفته یک حکومت دینی و الهی است و با انتخاب جمهوری اسلامی توسط مردم ثابت شد که یک حکومت مردم سالارانه و دینی و الهی، براساس عدالت، می‌تواند پایدار باشد.
وی به اهمیت ورزش و اتفاق‌های رخ داده شده در بازی فوتبال ایران با لبنان در مشهد اشاره کرد و گفت: از نگاه دینی، ما نسبت به ورزش حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و برای حفظ سلامت افراد، دفاع از کشور و کسب افتخارات، همه پهلوانان، قهرمانان و ورزش دوستان را حمایت می‌کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان این که دشمن می‌خواهد با تیتر زدن ها، اعتقاد ما را تحریف کند، از مدیران خواست که زمینه بیشتر و بهتری را برای ورزش در جامعه فراهم کنند.
آیت الله دژکام با اشاره به آستانه رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه مبارک به برکت نزول قرآن و وجود شب‌های قدر، زمینه ساز تقوا است.
امام جمعه شیراز از نمازگزاران خواست ماه رمضان را غنیمت شمارند و مسیر معنوی خود را تعیین کنند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار