فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) گفت: ناتوی فرهنگی و بمباران رسانه‌ای جبهه دشمن علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی مانع اثرگذاری انقلاب در جهان نشده است و این حرکت بزرگ ملت ایران با صلابت به پیش می رود و توطئه‌های دشمن برای یاس آفرینی در جامعه بی نتیجه خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 31 March 2022

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار عزیز جعفری روز پنجشنبه در آیین یادواره شهدای بازار استان یزد گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون هزاران شهید حاصل شده و شهدا و خانواده‌های آنان ضامن تداوم این حرکت و تحقق اهداف آن هستند.

وی ایستادگی در برابر دشمنان به ویژه آمریکا و خونخواهی سردار سلیمانی را حاصل معنویت ایجاد شده توسط شهیدان در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: افول قدرت نظامی ایران اسلامی، آرزوی دشمنان نظام است تا شاید ایستادگی ملت قهمران ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا شکسته شود.

جعفری دوران معاصر زمان پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و افزود: شرق و غربی در اوایل انقلاب علیه ما متحد شدند اما امروز با هم درگیر شده اند و این موضوع فرصت پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف انقلاب را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: دشمن با جنگ نرم، عملیات‌ رسانه‌ای و شایعه پراکنی مدام به دنبال تضعیف اراده ملت و نظام اسلامی است اما خدای متعال اراده کرده که انقلاب اسلامی، جایگاه مومنان را در جهان ارتقا دهد.

فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم (عج) گام اول انقلاب را مقاومت در برابر دشمن و گام دوم را اسلامی شدن جامعه عنوان کرد و گفت: در گام دوم سازندگی معنوی و فرهنگی و اسلامی شدن جامعه باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد و در مرحله بعدی نیز ایجاد تمدن نوین اسلامی باید محقق شود.

استان یزد حدود چهار هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: انقلاب ، فرمانده ، دشمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار