تابناک-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید در راستای تحقق شعار سال باشد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳ 31 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، عطا ناوکی چهارشنبه دهم فروردین‌ماه در نشست صمیمی با اسماعیل عالمی‌نسب رئیس بانک دی شعبه خلیج فارس و علی بنی‌اسد معاون این بانک که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سال جدید گفت: با توجه به نامگذاری سال با عنوان تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری، باید تلاش کنیم شعار سال در جمع ایثارگران به خوبی تبیین شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: یکی از جاهایی که شعار سال می‌تواند به خوبی تحقق پیدا کند، در بخش ارائه تسهیلات به منظور اشتغالزایی جامعه ایثارگری است و این امر باید هدفمند دنبال شود. 

وی با بیان اینکه ما به دنبال ایجاد طرح‌های خود اشتغالی پایدار برای ایثارگران هستیم، ادامه داد: بدون تردید تحقق این هدف با همکاری و همراهی بانک دی مقدور است.

ناوکی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، مرابحه، صندوق توسعه، تعاون و اشتغال در سال گذشته را از اقدامات موثر بانک دی دانست و خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ بانک دی هرمزگان جزء یکی از شعب برتر کشور محسوب شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید در راستای تحقق شعار سال صورت بگیرد، گفت: در سال جدید با همراهی و مشارکت بیشتر شاهد رشد نقدینگی، سود و اقدامات مربوط به بانک دی خواهیم شد. 

اسماعیل عالمی‌نسب رییس بانک دی هرمزگان نیز ضمن تشکر از خدمات مؤثر، همراهی و همدلی بنیاد، گفت: خداوند را سپاسگزاریم که توفیق خدمت به جامعه‌ای را بر عهده داریم که جزء بهترین قشر هستند، لیکن تلاش می‌کنیم با همکاری و همراهی مضاعف بنیاد، خدمات مطلوب‌تری به ایثارگران ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار