استاندار قم در نشست با مسئولان شهرستان کهک، با تاکید بر ضرورت استقرار دفاتر نمایندگی ادارات کل پر مراجعه در شهرستان ها، کار جهادی مدیران همراه با عزم جدی را گره گشای مشکلات مردم دانست.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ 29 March 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم صبح امروز با حضور در شهرستان کهک و در نشست با فرماندار، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهر، با اشاره به ضرورت ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان و روستاییان این شهرستان، گفت: استقرار دفاتر نمایندگی ادارات کل استان با اولویت دستگاه های پرمراجعه باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار قم شان مسئولان را خدمت گذاری به مردم دانست و با اشاره به فرایندهای پیچیده ی حاکم بر سیستم اداری افزود: نامه نگاری با ادارات کل استان برای حل مسائل مردم باید با پیگیری های میدانی همراه باشد تا نتیجه بخش شود.

وی با بیان اینکه عزم و اراده ی مدیران مهمترین عامل در حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: با تلاش جهادی می توان قوانین را به نفع مردم اجرا کرد.

شاهچراغی در ادامه مسئله ی اشتغال جوانان در شهرستان ها و بخش های استان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات مناسب اشتغال در بخش های خرد، کارگاهی و خانگی در سال 1401 می توانیم زمینه ی توسعه ی اشتغال در بخش های استان را فراهم کنیم.

استاندار قم یکی از مهمترین بسترها برای ایجاد اشتغال در بخش ها را محصولات روستایی و صنایع دستی عنوان و بیان کرد: ایجاد نمایشگاه های دائمی عرضه ی محصولات باید در دستور کار مسئولان شهرستان ها قرار بگیرد.

وی پس از این نشست، ضمن دیدار با کارکنان فرمانداری کهک، از شهرداری و مجموعه ی تاریخی خانه ی ملاصدرا در این شهر نیز بازدید کرد.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار