رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:
پیمان اسکندری گفت: دوبرابر کردن قیمت خرید تضمینی گندم باتوجه به اهمیت بخش کشاورزی در تولید، اشتغال و ایجاد امنیت غذایی یک حرکت قابل تقدیر از سوی وزارت جهادکشاورزی بود.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 25 March 2022
به گزارش تابناک کردستان پیمان اسکندری اظهار کرد: افزایش دوبرابری  قیمت خرید تضمینی گندم از سوی وزارت جهاد کشاورزی دست مافیا را از قاچاق گندم کوتاه خواهد کرد و انگیزه کشاورزان کشور را  بالا می‌برد.
وی تصریح کرد: مجموعه جهاد کشاورزی با تمام توان  از کشاورزان به عنوان ضامن امنیت غذایی کشور حمایت خواهد کرد و این مهم در راستای نظر ریاست جمهوری و حمایت وی  از کشاورزان و پایداری امنیت غذایی کشور است.
اسکندری خاطرنشان کرد: طبق منویات رهبرانقلاب این حرکت قابل تقدیر وزارت جهادکشاورزی در نوروز و ایام تعطیلات در ابعاد بین المللی تاثیرگذار خواهد بود و باعث اقتدار ملی خواهد شد.
وی افزود:  جامعه‌ای که بخواهد مستقل باشد و سر نوشت خودش را با دست خود رقم بزند، باید اول در کشاورزی استقلال داشته و بتواند محصولات مورد نیاز مردمش را  تولید کند.
وی ادامه داد: با حمایت ویژه دولت و افزایش قیمت خرید گندم، انگیزه کشاورزان برای افزایش تولید گندم بیشتر خواهد شد و این موضوع  در راستا سیاست‌های کلی کشور و توصیه‌های رهبرانقلاب خواهد بود.
ریس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان با اشاره به قرارگرفتن شرایط اقتصادی موجود اذعان کرد: دو برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم بیش از پیش مهم بود، زیرا این موضوع با خودکفایی و امنیت غذایی کشور ارتباط مستقیمی دارد و امیدواریم با حمایت‌های وزارت جهادکشاورزی و تلاش کشاورزان زحمت کش در آینده شاهد رسیدن به اهداف عالی در بخش کشاورزی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار