معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مسافران جویای اقامت در مشهد در تماس با سامانه ۱۳۷ به سمت ظرفیت‌های خالی اقامتی هدایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 24 March 2022

یوسف بیدخوری با بیان این مطلب افزود: با هدف هدایت و ساماندهی مسافران به منظور اقامت قطعی آنان شماره تلفن ۱۳۷ به منظور پاسخگویی به مسافران و راهنمایی آنان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل تاکنون هیچ مسافری که به روشی برای اقامت به متولیان این حوزه مراجعه کرده باشد، بدون محل اقامت نمانده است.

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: بعد از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا، امسال طبق پیش بینی ها شاهد رونق حضور مسافران هستیم و خوشبختانه در زمینه ظرفیت های اقامتی نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: اکنون در مشهد به هیچ وجه در زمینه اقامت مشکلی نداریم و از ظرفیت مدارس و دیگر بخش های اسکان اضطراری نیز استفاده می شود.

بیدخوری افزود: تا پایان سوم فروردین ماه جاری بیش از یک میلیون و ۵۳۶ هزار نفرشب اقامت در ظرفیت های اقامتی مشهد ثبت شده است.

وی گفت: در حال حاضر تقریبا ۱۰۰ درصد ظرفیت اقامتی استان، که ۴۷۰ هزار نفرشب است، تکمیل شده و با توجه به اینکه اکنون در حال گذر از روز پنجم موج نخست سفرهای نوروزی هستیم، پیش بینی می شود به زودی شاهد کاهش میزان اقامت ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار