معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در بازدید از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان بر آسیب شناسی خدمات ارائه شده به زائرین و مطالبه گری رسانه ها از متولیان امر در این حوزه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ 23 March 2022

به گزارش تابناک قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم پیش از ظهر امروز از کمیته های اسکان، اطلاع رسانی، حمل و نقل و ترافیک، امدادی و درمان، خدمات شهری، تنظیم بازارو ارزیابی و نظارت و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان مستقر در فرمانداری قم بازدید کرد.

معاون استاندار قم در این بازدید با اشاره به عملکرد منسجم ستاد تسهیلات زائرین در نوروز 1401 گفت: کلیت ارائه خدمات در این ایام نسبت به سال های گذشته، از انسجام و مطلوبیت بهتری برخوردار بوده است؛ اما در عین حال این روند باید به صورت روزانه ارزیابی و آسیب شناسی شود.

حاجی زاده با تاکید بر عملکرد فعال کمیته ها تا پایان تعطیلات نوروز افزود: اصحاب رسانه نیز باید با مطالبه گری، مسئولان را در ارائه ی خدمات موثرتر به زائرین یاری کنند.

وی همچنین اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه ی ستاد تسهیلات زائرین به مسافرین و زائرین را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت روابط عمومی ادارات دولتی در این راستا استفاده شود.

شایان ذکر است در این بازدید سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عباس ذاکریان فرماندار قم و حسین امیری مدیر کل امنیتی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار را همراهی می کردند.

نوروز۱۴۰۱

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار