معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: تردد در استان اصفهان در روزهای گذشته بالغ بر ۵۵ درصد افزایش یافته که نشان از بیشتر شدن سفرها در مقایسه با سال قبل دارد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 21 March 2022

محمدعلی صلواتی با بیان اینکه ورودی و خروجی خودرو به استان اصفهان نیز با حجم بالاتری نسبت به سال قبل روبه‌رو بود، تصریح کرد: ورودی خودرو به استان ۳۶ درصد و خروجی از استان ۳۸ درصد نسبت به سال قبل بیشتر شده و به ترتیب ۴۶۸ هزار و ۴۶۹ هزار خودرو ثبت شده است.

 

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های ماه های قبل مبنی بر افزایش شمار مسافران در نوروز ۱۴۰۱ در مقایسه با گذشته تصریح کرد: بر همین اساس پیش فروش بلیت ها از ۱۰ اسفند آغاز شد و تمامی برنامه ها و سایت های عرضه بلیت تا آخر ایام عید فعال خواهند بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با تاکید بر اینکه مسافران نباید خرید بلیط بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول کنند تصریح کرد: بر همین اساس باید رزرو یا خریداری بلیت از اکنون آغار شود تا بتوان بر مبنای آن ناوگان حمل و نقل عمومی را به درستی برای شهرهای مختلف اختصاص داد.

صلواتی با بیان اینکه مسیر اصفهان-مشهد بیشترین تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی را به خود اختصاص داده است گفت: بر همین مبنا تعداد بیشتری اتوبوس برای این مسیر درخواست شده که مسافران را از مبدا مشهد به مقصد اصفهان بازگردانند.

وی اضافه کرد: استان اصفهان دارای پنج هزار ناوگان حمل و نقل عمومی است که حدود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه آن اتوبوس، دو هزار دستگاه مینی‌بوس و بالغ بر هزار دستگاه سواری حمل و نقل مسافران را برعهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :