مديركل بانوان استانداري مازندران مطرح كرد:
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: زنان کارآفرین متاسفانه تا به امروز کمتر دیده شده اند و باید در جهت رفع مشکلات آنان اقدامات جدی انجام داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 04 March 2015
تابناک مازندران:غرفه های رایگان یا با تخفیف بالا در اختیار بانوان سرپرست خانوار در نمایشگاه های بهاره سراسر استان قرار گیرد.
 مریم جمشیدی در دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گفت: زنان کارآفرین متاسفانه تا به امروز کمتر دیده شده اند و باید در جهت رفع مشکلات آنان اقدامات جدی انجام داد.
وی در این دیدار با اشاره به نقش مهم زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی استان، بر توجه ویژه به آنان که در کنار همتایان مرد خود از حمایت های کمتری برخوردارهستند، تصریح نمود و توسعه مشاعل خانگی و تقویت واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین را سرفصلی نو در راستای کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری زنان در استان بیان کرد.
دکتر محمدپورنیز با تآیید این مطلب که بانوان در جای جای استان دارای قابلیتهای بسیاری هستند که در صورت رفع مشکلات کاریشان میتوانند نقشهای سازنده و ماندگاری را درروند توسعه اقتصادی ایفا نمايند، قول همکاری گسترده با اداره کل امور بانوان را داد.
در این نشست توافق گردید تا غرفه های رایگان یا با تخفیف بالا در اختیار بانوان سرپرست خانوار در نمایشگاه های بهاره سراسر استان قرار گیرد. قابل ذکر است تا کنون ۹ شهر جهت برپایی این نمایشگاهها اعلام آمادگی نموده اند.
همچنین مقرر گردید برای نخستین بار در هفته زن سال ۹۴ همایش زنان کار آفرین استان به عنوان کار مشترک اداره کل بانوان و خانواده و صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان ساری برگزار گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار