جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور پنج هزار نفر از عاشقان اهل بیت(ع) از استان البرز در قالب کاروان منتظران ظهور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 14 March 2022

به گزارش تابناک قم، جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور پنج هزار نفر از عاشقان اهل بیت(ع) از استان البرز در قالب کاروان منتظران ظهور در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

این جشن باشکوه به همت هیئت رزمندگان اسلام استان البرز با همکاری مسجد مقدس جمکران در ایام دهه مهدویت و در آستانه نیمه شعبان با حضور پرشور مردم این استان برگزار شد.

سخنران این مراسم آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و مداحان حاج سید صادق عبادی و کربلایی کمیل عباسی از ذاکران خوب این استان بودند که به مدیحه سرایی پرداختند.

همچنین گروه تواشیح بین المللی الوارثین استان البرز و گروه سرود میثاق متشکل از مهاجرین افغانستانی  در این مراسم اجرای برنامه کردند.

حمزه قزلباش مدیر جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان استان البرز با اشاره به اینکه این حرکت توسط ۱۵ مجموعه هیئت رزمندگان، شبکه جوانان رضوی،کانون های خدمت رضوی و با حضور خانواده های معظم شهدا و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز انجام شد، اظهار کرد: مردم استان با حدود ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ خودروی شخصی عازم شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران شدند.

وی افزود: در حاشیه مراسم، ایستگاه صلواتی توسط هیئت نورالشهداء رزمندگان کرج در چایخانه مسجد مقدس جمکران دایر شد و از زائرین پذیرایی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار