بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج):
بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج) گفت: حضرت مهدی(ع) محدود به مسجد و حسینیه نیست و امام و حجت جهانیان و عالمیان است و خدای رب العالمین ایشان را برای فلاح و نجات بشریت قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 12 March 2022

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی در شب اول جشن های دهه مهدویت در مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه جا دارد در ایام دهه مبارک مهدویه از آیات، روایات و ادله بر معرفتمان نسبت به صاحبان ولایت و به ویژه نسبت به امام زمان(عج) بیافزاییم، ابراز کرد: کسب معرفت امام زمان(عج) یک واجب الهی است و فرموده اند کسی که بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی یا کسانی دنیای خوب، سعادت، خوشبختی، امنیت و فلاح می خواهند باید بدانند اینها در مکتب اهل بیت (ع) به خصوص مکتب امام زمان(عج) و ایام ظهور آن حضرت وجود دارد؛ پس کسب معرفت نسبت به امام زمان (عج) فایده اش مختص آخرت نیست بلکه در دنیا هم برای ما ثمرات و برکات دارد.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف با تاکید بر اینکه این مطالب را می توانیم به ویژه در دهه مهدویت برای مردم بیان کنیم، بیان کرد: باید آیات و روایات مهدویت را نگاه و تدبر کرده و برای مردمی که تشنه آزادی، سعادت و خوشبختی هستند بیان کنیم. می فرماید «قد افلح المومنون…» فلاح و رستگاری از آن کسانی است که با میزان، معیار، انسانیت و عدالت الهی حرکت می کنند و اگر بتوانیم این موارد را به خوبی برای مردم دنیا بازگو کنیم قطعاً فوج فوج انسان ها به مکتب مهدویت خواهند پیوست.

وی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، ابراز کرد: غرب، اروپا و ایادی آمریکا که به ظاهر طرفدار عدالت و آزادی هستند و می خواهند برای مردم رفاه و آزادی بیاورند ببینید چه بر سر مردم آوردند، از ظلم و ستم و خیانت هیچ بر مردم کم نگذاشتند و این سوال در این شرایط بیشتر به ذهن بشریت خطور می کند که منجی واقعی کیست؟

آیت الله میردامادی افزود: ما باید در این شرایط به این سوال پاسخ دهیم که همه پیامبران به ظهور منجی بشارت دادند، کسی که بیاید و انسان ها را از ظلم و ستم نجات دهد. این موضوع باید به زبان های مختلف با ابزار مختلف برای مردم دنیا بازگو شود تا جهانیان با حضرت ولی عصر(عجل لله تعالی فرجه) که منجی حقیقی است آشنا شوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مهدویت را در مساجد، حسینیه ها و مهدویه ها محصور کردیم، خاطرنشان کرد: حضرت مهدی(ع) محدود به مسجد و حسینیه نیست و امام و حجت جهانیان و عالمیان است و خدای رب العالمین ایشان را برای فلاح و نجات بشریت قرار داده است. باید ایشان را با زبان خوش، منطق و صداقت به دیگرانی که خارج از مسجد و هیئت هستند معرفی کنیم و دهه مهدویت می تواند بهترین فرصت برای این کار باشد و هیچ عیدی برای جوانان بالاتر از شناخت حضرت برای آنان نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار