حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان به مناسبت روز پاسدار ضمن حضور در دفتر فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 09 March 2022
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب سنندج و اعضای شورای قضایی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: وجود نیرو‌های مسلح، سپاه و بسیج مقتدر و آماده برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی امری لازم و ضروری است.
رئیس شورای قضایی استان تاکید کرد: سپاه در کنار تلاش برای ایجاد امنیت در بحث محرومیت‌زدایی نیز به خوبی ظاهر شده و در این حوزه فعالیت‌های چشم‌گیری انجام داده و این اقدامات تا برطرف شدن کامل محرومیت از چهره کردستان تداوم دارد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان از تعامل و همکاری سپاه استان با دادگستری استان در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی بویژه در مبارزه با فساد تقدیر کرد.
در ادامه این دیدار سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی استان کردستان بر آمادگی سپاه در راستای اجرای کامل سیاست‌های دستگاه قضایی استان خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار