فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: مسافرین نوروزی به شهرستان ثلاث باباجانی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 09 March 2022

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شام غریبان و جمعه آخر سال مردم اشتیاق وافری برای زیارت اهل قبور دارند، اما ما در این زمینه فرهنگسازی لازم را از طریق ائمه جمعه و جماعات کرده ایم تا مردم را متقاعد کنند که رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

وی افزود: شهرستان از نظر کرونا در حال حاضر در وضعیت مناسب تری قرار دارد، اقدامات و تصمیمات لازم هم برای تعطیلات نوروز در ستاد سفر نوروز انجام شده، دیروز جلسه‌ای با استاندار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، آنچه که باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و مردم قرار گیرد ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز تدابیر لازم انجام شده و در بوستان‌ها و پارک‌ها مراسم خاصی اجرا نمی‌شود، اما چراغانی و نظافت سطح شهر در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم، تصریح کرد: زمینه و بستر لازم را برای شادمانی و نشاط مردم فراهم خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد پروتکل‌های بهداشتی را به نحوی رعایت اجرا کنیم که سلامت مردم به خطر نیفتد.

شکری یادآور شد: آمادگی پذیرش مسافرین نوروزی در صورت اعلام ستاد کرونا را داریم، دو فضای آموزشی، همچنین خوابگاه آموزش و پرورش و کمیته امداد هم برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار