مراسم تشییع پیکر مرحوم موسی علی‌نژاد فرماندار سابق نمین با حضور استاندار اردبیل، جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵ 29 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در روستای شیخ کلخوران اردبیل برگزار شد، پیکر مرحوم حاج موسی علی‌نژاد فرماندار سابق نمین و پارس‌آباد و از مدیران با سابقه استانداری اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اردبیل برگزار شد.

مراسم شام غریبان این مرحوم امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد محله شیخ‌ کلخوران برگزار شده و آیین سومین روز درگذشت این مرحوم نیز فردا در همین مسجد برگزار می‌شود.

به دنبال درگذشت مرحوم موسی علی‌نژاد فرماندار سابق نمین و پارس‌آباد و از مدیران ارشد سابق این استان، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت این مدیر توانمند و لایق گفت: رحلت برادر دلسوز و زحمتکش ما که قامتش به صدها فضیلت آراسته بود اسباب تالم عظیم شد که درود و رحمت خداوند بر او که جز به مهر و نیکی، تلاش، ایمان، صداقت و جهاد گام بر نداشت و نام نیکی برای همیشه از خود به یادگار گذاشت.

کمال‌الدین پیرمؤذن بیان کرد: بنده به نمایندگی از مردم قدرشناس مغان، نمین و اردبیل درگذشت این خادم دلسوز ملت را تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات می‌خواهم.

منصور حقیقت‌پور دیگر نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با تسلیت درگذشت مرحوم موسی علی‌نژاد فرماندار سابق نمین عنوان کرد: درگذشت مرحوم علی‌نژاد اسباب تالم واقعی را به همراه داشت که امیدواریم در هفته‌‌ای که به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده رضوان الهی و رحمتش شامل حال این خادم ایثارگر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار