دبیر ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد از اجرای ۷۰ درصد مصوبات این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 06 March 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد با هدف بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی در مهریز برگزار شد.


صنعتگران در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی خود را با مسئولان دستگاه قضایی استان در میان گذاشتند.


دبیر نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گفت: تعیین تکلیف واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید، محور نشست ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی بود.


محمدرضا حدادزاده افزود: کمیته‌های تخصصی با حضور دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی، موارد را بررسی و کار کارشناسی انجام می‌دهند و مطابق دستور العمل اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در صحن ستاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی افزود: در این راستا مصوباتی در چهارچوب قانون تصویب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از تولید و اشتعال مکلف به اجرا هستند.


حداد زاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰۰ درخواست در دبیرخانه این ستاد ثبت ارسال شده و بیش از ۷۰ درصد مصوبات ستاد اجرایی شده است.


دادستان یزد با اشاره به بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی و صنعتی در این جلسه اظهار داشت: بیشتر مشکلات مطرح شده در حوزه بانکی و تسهیلات و بازپرداخت تسهیلات و واگذاری زمین و آب منطقه‌ای بود.


وی هم افزایی بین دستگاه‌های دولتی را از دیگر اهداف این ستاد برشمرد و گفت: قوه قضائیه عزم خود را برای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی جزم کرده تا بتواند در کنار دولت رونق اقتصادی را در کشور ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار