سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: با فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته شمار قربانیان کرونا در این استان به یک هزار و ۸۲ تن رسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 05 March 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر محمد غلام نژاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۱۴۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۷  بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: ۲۵۴ نمونه آزمایش پی سی آر در ۲۴ ساعت گذشته  از آزمایشگاه‌های یاسوج و دهدشت دریافت شد که ۱۲۷ نمونه آزمایش مثبت بوده و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه ثبت شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ هزار و ۲۳۶ بیمار کرونایی تا کنون بهبود یافته اند.
غلام نژاد تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی بیماران بستری کرونایی پیش بینی می شود ظرف هفته جاری تعداد مرگ و میر کرونایی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت سویه اُمیکرون، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار