استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: عملکرد کمیته امداد در محرومیت زدایی و توانمندسازی نیازمندان جامعه بسیار رضایت بخش و ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 05 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا روز شنبه در آیین واگذاری ۲۳۱ واحد مسکونی و تجلیل از ۲ هزار و ۶۰۰ خانواده توانمند شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود کمیته امداد که بنیان آن توسط امام (ره) گذاشته شد، برای حمایت از محرومان و توانمندسازی آنان اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است.

وی افزود: اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در حمایت و پشتیبانی از نیازمندان بسیار رضایت بخش است به گونه ای افراد تحت پوشش این نهاد انقلابی با دریافت تسهیلات خود اشتغالی با ایجاد کارگاه ها علاوه بر ایجاد شغل برای خود توانستند سایر افراد نیازمند جامعه را نیز صاحب شغل کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز شاهد صاحب مسکن شدن نیازمندان و مستمندان در سراسر کشور هستیم که ۲۳۱ واحد مسکونی در ایلام نیز واگذار می شود که بابت این این تلاش از تمامی مدیران کمیته امداد شهرستان های استان قدردانی می کنم.

بهرام نیا تاکید کرد: رضایت ارباب رجوع های کمیته امداد و عملکرد این نهاد در مجموع در استان ایلام رضایت بخش است که امیدواریم که روند خدمات رسانی همچنان استمرار داشته باشد.

وی بیان داشت: تمامی اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی نیازمندان حاصل کمک خیرین نوع دست و تلاش خستگی ناپذیر تمامی مدیران و پرسنل های زحمتکش کمیته امداد در تمامی نقاط استان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار