رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در شاخص کاهش زندانیان جزو استان‌های برتر است اما باید با اقداماتی این عملکرد بهبود یابد.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 05 March 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح شنبه در شورای قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: وقتی مردم در جامعه اسلامی به مسؤولین نیاز دارند و برای رفع مشکلات خود به آنان مراجعه می‌کنند، این موضوع نباید از نگاه مدیران، نوعی زحمت و اسباب دردسر تلقی شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاری و تولید در استان، جلوگیری از بروز اطاله دادرسی در پرونده مربوط به شرکت‌ها به ویژه در موارد مربوط به مطالبات آنان یک ضرورت است.

 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی از حیث شاخص‌های مربوط به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها همواره در ردیف استان‌های ممتاز کشوری قرار داشته، افزود: باید عملکردها در خصوص مجازات جایگزین حبس، کیفرخواست شفاهی، میزان بازدید قضات از زندان و جلب محکومین متواری نسبت به گذشته بهبود یابد.

 

حجت الاسلام براتی زاده با ابراز نگرانی از سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت پیش رو در ایام تعطیلات نوروزی و متعاقباً تشدید مصادیق تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در استان گفت: باید در حوزه صیانت از بیت المال به ویژه در اراضی ملی و منابع طبیعی با حساسیت مضاعف عمل شود.

 

وی در انتها گفت: جلوگیری از شکل گیری سازه‌ها و مستحدثات حاصل از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات به ویژه در همان مراحل نخست کار می‌تواند از تحمیل دردسرهای بعدی هم برای فرد متخلف و هم از اتلاف وقت و هزینه‌های گزاف برای ادارات و دستگاه‌های ذی ربط پیشگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار