مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛
سردار مرادحاجتی گفت: به مناسبت هفته درختکاری و به پاس گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس قصد داریم ۴۱ اصله نهال به یاد ۴۱ شهید شاخص خوزستانی در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بکاریم.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 04 March 2022
    • نویسنده : خبرنگار: الهام خلجی

به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هفتگی ویژه برنامه های دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری و به پاس گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس قصد داریم ۴۱ اصله نهال به یاد ۴۱ شهید شاخص خوزستانی در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان واقع در پارک شهروند اهواز بکاریم.

وی افزود: در این مراسم قصد داریم از حضور چند خانواده شهید جهت کاشت نهالی که به نام فرزند خودشان ثبت شده، دعوت کنیم چرا که برای هر اصله نهال یک پلاک به نام یک شهید در نظر گرفته ایم.

سردار مرادحاجتی گفت: امیدواریم به برکت خون همین شهدا و تنومند شدن درخت با اصالت و ریشه دار اسلام در تمام گیتی شاهد عزم جزم مدیران استان برای دغدغه مندی شان در خصوص تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در اهواز هم باشیم و این شناسنامه معنوی و ارزشی استان را هر چه سریعتر تکمیل نموده و تحویل نسل جوان پایتخت دفاع مقدس و کشور دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: این مراسم با همکاری و مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، صداوسیمای مرکز خوزستان و امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در دومین روز از هفته درختکاری انجام می شود.

 

منبع خبر : به‌ گزارش پایگاه خبری رهرونیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار