سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام:
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام از برگزاری آزمون الکترونیکی استاندارد شایستگی آزمونگران در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 27 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حامد سلیمانی با بیان اینکه این آزمون روز جمعه (۶ اسفندماه)برگزار شده است، اظهار داشت:  یکی از وظایف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سنجش مهارت متقاضیان برای فعالیت در بخش های مختلف اقتصادی کشور است که بخش عمده ای از مهارت آموزان، آموزش های مهارتی را در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کسب کرده اند، ولیکن به دلیل محدودیت در برگزاری آزمون های کتبی و عملی، موفق به دریافت گواهی نامه مهارت نشده اند.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای تلاش می کند براساس استانداردهای بین المللی و کیفی سازی به امر آموزش اقدام کند ولی فعالیت برخی آموزشگاه های غیرمجاز موجب شده تا سطح کیفی دوره های مهارت آموزی کاهش پیدا کند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: متقاضیانی که دوره های مهارتی را طبق استانداردهای آموزشی این سازمان و در  آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مجاز  و مراکز دولتی وابسته به سازمان فنی و حرفه ای گذرانده باشند اقبال بیشتری برای موفقیت در آزمون ها و دریافت گواهی نامه مهارت دارند.

به گفته ی سلیمانی، در این ازمون بیش از ۱۵۳ نفر شرکت داشته اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار