با اقدام به موقوع ماموران انتظامي کلانتری ۱۱ شهرستان شازند، پيرمردي كه به علت بیماری در منزلش بيهوش شده بود، با اقدامات احیایی یکی از ماموران انتظامی از مرگ نجات يافت.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 24 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "عبدالرضا جودکی" فرمانده انتظامي شهرستان شازند در اين باره گفت:روز گذشته شخصي در تماس با مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ استان اعلام داشت پیر مرد ۷۰ ساله ای که تنها در یکی از محله های شهرستان شازند زندگی می کند مدتی است از منزل بیرون نیامده و جوابگوي تلفن همراه و منزل نيست و نگران وضعيت او مي باشند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: با حضور ماموران انتظامي كلانتري ۱۱ در محل اين شخص را كه به علت بیماری بیهوش شده بود را با اقدامات درماني اوليه توسط یکی از ماموران احياء و با حضور تيم پزشكي برای تكميل درمان به بيمارستان منتقل شد.
سرهنگ جودکی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با تقویت روحیه تقوی و پرورش خصلت های انسان دوستانه، در هر موقعیتی آمادگی کمک رسانی، خدمتگزاری و جانفشانی در این لباس مقدس را دارند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد یادآورشد: خانواده فرد نجات یافته از اقدام شجاعانه اين مامور وظيفه شناس پليس تقدير كردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار