مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: با مشارکت سرپرستی بانک ملی استان کرمانشاه آیین اهدای ۷۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 24 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حبیب اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این آیین با بیان اینکه راهبرد کمیته امداد مردمی کردن خیر و احسان است، گفت: هدف غایی این نهاد ترویج خیر و احسان و همچنین توانمندسازی و اعتلای انسان‌ها در ابعاد اجتماعی و فردی است.

آسوده تصریح کرد: کمیته امداد نقش موثری در توسعه اقتصادی و توسعه کسب و کار‌ها در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه تعریف کمیته امداد به صدقات، صندوق قرض الحسنه، اکرام ایتام و .. محدود نمی‌شود، تاکید کرد: این قبیل برنامه‌ها صرفا نماد خیر و همبستگی در کمیته امداد هستند.

پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این آیین با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه به آموزش خانواده‌ها و به ویژه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت دارد، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو هزار و ۷۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت در استان اهدا شده است.

وی افزود: ارزش این تبلت‌ها هشت میلیارد تومان بوده که بیش از یک سوم از اعتبار این تبلت‌ها از محل کمک‌های مردمی و خیران نیک اندیش تامین شده است.

ترکمانه ادامه داد: مابقی اعتبار این تجهیزات تحصیل از راه دور از منابع کمیته امداد مرکز تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به اهدای ۷۰۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کرمانشاهی نیز اشاره و بیان کرد: امروز این آیین با مشارکت سرپرستی بانک ملی استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبار تبلت‌های اهدایی از محل اعتبارات بانک ملی تامین شده است.

ترکمانه خاطرنشان کرد: کمیته امداد واسطه خیر و احسان و پل ارتباطی میان سخاوتمندان و خانوار‌های نیازمند است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار