رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: کرجی ها با حرکت کاروان خودرویی در اواخر اسفند به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور حرکت می کنند تا سال جدید را در کنار شهدا تحویل کنند.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 24 February 2022

لحظات سال نو در کنار شهدا/ مناطق عملیاتی جنوب میزبان زائران کرجی

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام علی عالمی از آغاز ثبت نام علاقه‌مندان شرکت در اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: کاروان خودرویی و خانوادگی راهیان نور با اعزام دو گروه از متقاضیان و علاقه مندان در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اسفند عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی اظهار داشت: در هر گروه ۱۱۰ خودرو و در مجموع ۲۲۰ خودرو عازم راهیان نور می‌شوند تا حاضران لحظه سال تحویل ۱۴۰۱ را همراه شهدا در سرزمینی با خاطرات هشت سال دفاع مقدس سپری کنند.

عالمی با بیان اینکه ظرفیت شرکت‌کنندگان در این سفر ۸۰۰ نفر ارزیابی شده، ادامه داد: گروه اول در یکم فروردین و گروه دوم در دومین روز از فروردین ماه به کرج بازمی‌گردند.

وی اضافه کرد: هزینه هر نفر برای شرکت در این سفر ۲۵۰ هزار تومان است که این مبلغ برای افراد زیر پنج سال نیم بها و برای نوزادان کمتر از ۲ سال رایگان است.

عالمی در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در این سفر اجرایی می‌شود، تصریح کرد: مبنای فرهنگی این سفر جهاد تبیین است و برنامه‌ریزی‌ها بر این محور چیده شده و در طول شب‌های اِسکان در اردوگاه‌های دوکوهه، هویزه و خرمشهر برنامه روضه و از صبح روایت‌گری شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار