فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: مانند دوره‌های قبل مدارس را محل اسکان مسافران نوروزی اختصاص نمی‌دهیم و باید تمامی مسافرانی که می‌خواهند وارد کرمانشاه شوند، واکسن زده باشند.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 24 February 2022

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ارتباط با وضعیت سویه اومیکرون در شهرستان می‌توان گفت تا کنون بیش از ۷۸۱ هزار و ۱۴۷ نفر دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند که این تعداد معادل ۸۶ درصد جمعیت هدف است و حدود ۷۶ درصد جمعیت هدف دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی افزود: متاسفانه به اوج پیک ششم نزدیک می‌شویم و تعداد بیماران بستری و افراد مبتلا در حال افزایش است.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: اعتقاد داریم اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، با زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، می‌توانیم این موج را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: افراد فوتی در حال افزایش است و با توجه به این که در فصل سرما قرار داریم، رعایت اصول بهداشتی که متولیان بهداشت و درمان بر آن تاکید دارند، امری ضروری است.

رنجبر از تشدید نظارت بر گروه‌های مختلف صنفی و اداری خبر داد و گفت: اکیپ‌هایی متشکل از مرکز بهداشت، اتاق اصناف، فرمانداری با همراهی سپاه و بسیج بر بازار و اثناف نظارت دارند.

وی ادامه داد: امیدواریم مردم توصیه‌های بهداشتی که از طریق مسئولین بهداشت اعلام می‌شود را جدی بگیرند تا بیشتر از این باعث خستگی کادر بهداشت و درمان نشویم و از این موج عبور کنیم.

فرماندار کرمانشاه در خصوص ورود مسافر در ایام نوروز به استان کرمانشاه بیان کرد: هیچ مسافری را دعوت نکردیم، اما اگر مسافران ورود پیدا کنند قطعا پذیرای آن‌ها هستیم، اما مانند دوره‌های قبل مدارس را به محل اسکان اختصاص نمی‌دهیم و باید تمامی مسافران واکسن زده باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار