انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با 15 ذی الحجه ولادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع) بسته کتاب‌شناسی این امام همام را برای دو گروه سنی کودک و بزرگسال معرفی و پیشنهاد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 29 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، آشنایی با زندگینامه ائمه اطهار(ع) و پیشوایان راستین حق بر همه عاشقان فضیلت و تمامی نوجوانان و جوانان حقیقت طلب مسلمان امری واجب است.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی کتاب‌های متعددی را در ارتباط با سبک و سیره ائمه(ع) به چاپ رسانده که از این میان تعداد سه عنوان کتاب در حوزه بزرگسال و دو عنوان کتاب در حوزه کودک به مناسبت ولادت دهمین اختر آسمان ولایت معرفی می‌شود.

کتاب «حکمت‌های نقوی» سیزدهمین جلد از مجموعه «راه زندگی» است که به قلم جواد محدثی نوشته و توسط انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین‌بار در سال 1391 در قطع رقعی به چاپ رسیده است.

موضوع این کتاب شامل احادیث در موضوعات اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای ساده و نیز توضیح و تفسیر مختصری است که گاهی از اشعاری متناسب نیز در لابه لای متن استفاده شده است.

«روشنای هدایت» عنوان دیگر کتاب به‌نشر از مجموعه «چهل حدیث» است که توسط محمدجواد غفوزراده (شفق) سروده شده و در قطع جیبی تاکنون چهار نوبت تجدید چاپ شده است.

این کتابچه که با اشعاری متناسب با معنای هر حدیث غبار از تن خسته خواهد شست، گلچینی از سخنان امام هادی(ع) است که به یقین عاشقان ولایت از آن بهره می‌گیرند.

دوازدهمین جلد از مجموعه کتاب «چهارده اختر تابناک» نوشته احمد احمدی بیرجندی یکی دیگر از کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی در مورد زندگانی امام هادی(ع) است که در قطع نیم جیبی برای نخستین‌بار در سال 1391 به چاپ و انتشار رسیده است.

همچنین در ادامه باید به دو عنوان کتاب کودک از مجموعه کتاب‌های «پروانه» به نشر با عنوان‌های «با علی یا علی- امام علی النقی(ع)» نوشته فریبا کلهر و تصویرگری گلاله محمدی از مجموعه 14 جلدی این اثر و کتاب «شب سرد و فرشته» از مجموعه «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین(ع)» نوشته مسلم ناصری و تصویرگری محمد حسین صلواتیان اشاره کرد که شامل حکایات و داستان‌های زیبا و آموزنده‌ای برای کودکان است.

علاقمندان به تهیه این کتاب‌ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار