تابناک-مسئول بسیج حقوقدانان هرمزگان به همراه رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان ، مسئول دفتر مشاوره و حمایت حقوقی و قضائی ایثارگران استان و مسئول کانون بسیج بسیج حقوقدانان شهرستان بندرعباس با شهردار بندرعباس دیدار و در خصوص همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های حقوقدانان بسیج برای کمک به مجموعه شهرداری در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و حقوقی گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 21 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان در این دیدار و با بیان رسالت و اهداف سازمان بسیج حقوقدانان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات جهادی شهردار بندرعباس افزود: مردم حق دارند بدانند که شهرداری چه تکالیفی در قبال آنان دارد و بالعکس مردم نیز در جهت حفظ حقوق شهری و حقوق عمومی چه تکالیفی دارند.
وی همچنین از اعلام آمادگی جامعه بسیج حقوقدانان برای همکاری در جهت آموزش حقوق شهروندی در محلات، فضاسازی فرهنگی متناسب با مسائل حقوقی و آگاه سازی از قوانین و تفاهم نامه همکاری در خصوص مشاوره حقوقی و دفاع از حقوق شهرداری و شهروندان با استفاده از ظرفیت وکلای انقلابی و مجرب ، اجرای برنامه های فرهنگی و آموزش حقوق و برگزاری همایش های مختلف حقوقی، اجتماعی خبر داد و گفت در همه عرصه ها بصورت جهادی حاضر به همکاری با مجموعه شهرداری هستیم.
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز اظهار داشت : اقدامات بسیج حقوقدانان قابل تحسین است.
وبصورت ویژه همکاری خواهیم کرد.
وی همچنین اضافه نمود که در فرهنگسراها مکان مناسب جهت استقرار حقوقدانان بسیجی جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی در نظر گرفته می شود. و بیان نمود ظرفیت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی جهت اجرای برنامه های مشترک با انعقاد تفاهم نامه جهت خدمت به مردم در اختیار سازمان بسیج حقوقدانان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار