فرماندار خمین گفت: تکمیل پژوهش سرای دانش آموزی مهمترین مطالبه و دغدغه آموزش و پرورش و دانش آموزان این شهرستان است.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 21 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،" احمد طهرانی " در شورای آموزش و پرورش خمین افزود: هفت و چهار دهم میلیارد تومان به پژوهش سرای خمین تخصیص یافته و بیش از ۷۰ درصد این اعتبار نقدی است.
وی تاکید کرد: انتظار می‌رود تا پایان امسال پیمانکار این طرح مشخص و در بازه زمانی معین شده، تکمیل شود.
فرماندار خمین با اشاره به اینکه سرانه فیزیکی در مدارس خمین سه متر مربع است، گفت: این سرانه ۲ متر مربع کمتر از سرانه استان است.
طهرانی ادامه داد: آموزش و پرورش در توزیع اعتبارات شهرستان خمین ویژه دیده شده و مسئولان آموزشی استان نیز این شهرستان را در اعتبارات ساخت مدارس و تجهیزات ویژه تر در نظر بگیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت قرمز خمین گفت : برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر در زمان آموزش حضوری و با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار شود.
فرماندار خمین هدف از اجرای طرح ایران مهارت را شناخت استعدادهای دانش آموزان متوسطه اول اعلام کرد و افزود: این طرح به دانش آموزان برای انتخاب درست رشته تحصیلی کمک می‌کند.
طهرانی، فقدان مهارت را یکی از ضعف‌های نظام آموزشی دانست و اظهار داشت: واحدهای تولیدی به دنبال جذب نیروی انسانی دارای مهارت هستند.
وی تاکید کرد: جشنواره خیران مدرسه ساز در سال آتی در هر شرایطی باید در خمین برگزار شود.
سرپرست آموزش و پرورش خمین هم گفت: آموزش مهارتی به دانش آموزان در سال‌های اخیر مورد تاکید این نهاد قرار گرفته است.
"مصطفی کوکبی" ادامه داد: طرح ایران مهارت دانش آموزان متوسطه اول را بر حسب جنسیت با یک یا ۲ مهارت آشنا می‌کند.
وی توضیح داد: به دلیل شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری، این طرح در تابستان که دانش آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند، اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار