رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه:
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اظهار داشت: دانشجوی دانشگاه پیام نور می تواند در محل زندگی خود از کاملترین سرفصل های آموزشی برخوردار باشد و به یک اطمینان نسبی رسیده ایم که دانشگاهی کیفیت محور هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 29 September 2015
رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اظهار داشت: دانشجوی دانشگاه پیام نور می تواند در محل زندگی خود از کاملترین سرفصل های آموزشی برخوردار باشد و به یک اطمینان نسبی رسیده ایم که دانشگاهی کیفیت محور هستیم.

به گزارش تابناک کرمانشاه، بهمن سعیدی پور پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه عنوان کرد: مردم به دانشگاه پیام نور اعتماد دارند چراکه علاوه بر داشتن محیطی سالم، فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز در رقابت های تحصیلات تکمیلی موفق تر عمل می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه اظهارداشت: این دانشگاه نیز همچون سایر دانشگاه های کشور، حلقه مفقوده و درد مشترکی دارد که همان عدم کارآموختگی دانش آموختگان است.

سعیدی پور تصریح کرد: اشکالی که در نظام آموزش کشور وجود دارد، ارتباط نداشتن میان ایده و دانش با مهارت های عملی و یدی است.

وی افزود: دانشجویان ما از لحاظ تئوری موفق هستند اما زمانی که وارد فاز اجرایی می شوند نمی تواند تحصیلات دانشگاهی را بکار گرفته و حتما می بایست توسط فردی باتجربه، مهارت های لازم را فراگیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: درهمین راستا با اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تفاهم نامه ای را منعقد کردیم که ازاین پس دانشجویان مقطع کارشناسی، واحدهای عملی را در کارگاه های این مرکز آموزش ببینند.

سعیدی پور از جمله فواید این طرح را اخذ گواهی رسمی مهارت از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد و افزود: شخص فارغ التحصیل در صورتی که نتواند با استفاده از مدرک تحصیلی وارد بازار کار شود، از طریق این گواهی، این امکان را دارد که برای خود شغلی ایجاد کند.

با دانشگاه الکترونیک، کلاس های درس را به خانه ببرید

وی یا اشاره به طرح دانشگاه الکترونیک یادآور شد: ایده معنوی و عملی این طرح از سوی دانشگاه پیام نور بوده است که به لحاظ برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد، دانشگاه های دیگر را هم ترغیب به اجرای این طرح کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: از طریق این طرح دانشجویان می توانند دانشگاه پیام نور را به خانه ببرند و حتی قادر هستند یک کلاس درس را چندین بار مرور کنند، به این صورت که فرد در منزل و یا دانشگاه، از طریق اینترنت در کلاس درس حضور یابد و حتی سوالات خود را نیز مطرح نماید.
وی افزود:  این طرح قبلا در بین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجرا شد، که تأثیرات مثبت آن ما را براین داشت که در مقاطع کارشناسی نیز از مزایای این طرح بهره بگیریم.

سعیدی پور درخصوص پروژه های عمرانی این دانشگاه نیز اظهار داشت: تغییر مدیریتی در سیستم دانشگاه موجب شد، این پروژه ها به تعویق بیافتند که خوشبختانه تا پایان این ماه پس از انجام مناقصه وارد فاز اجرایی خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار