مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت برق قم گفت: در هفته جاری مشکلات دسترسی به سامانه ۱۲۱ را به مرکز فوریت‌های برق انتقال می‌دهیم تا خدمات مرکز فوریت‌های برق به شهروندان به سهولت بهتری ارائه شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 20 February 2022

به گزارش تابناک قم، آقای آقامحمدی در گفتگوی تلفنی با میز تحریریه خبر سیمای نور گفت: از مشکلات مربوط به این سامانه مطلع هستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان این هفته، مشکلات آن را بررسی، منتقل و رفع کنیم.

وی افزود: مناطقی در شهر قم با خاموشی تیر چراغ‌های برق مواجه هستند که ما از آن بی خبریم و دلیل آن هم این است که شهروندان نمی‌توانند مشکلات خود را در این سامانه ثبت کنند تا از آن مطلع شویم.

آقای آقا محمدی با اشاره به مشکلات روشنایی کوچه ۲۱ -توحید ۳۳- منطقه نیروگاه قول مساعد داد در اولین فرصت مشکلات مربوط به ساکنان این کوچه پیگیری و رفع شود.

شما شهروندان می‌توانید سوژه‌ها و مشکلات خود را به شماره ۰۹۱۲۲۵۲۰۹۲۰ ارسال کنید تا در میزتحریریه خبر قم پیگیری شود.

این برنامه هر شب در بخش خبری ۱۸:۳۰ و ۲۳ پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار