امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید به تبیین واقعیت ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 17 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را پدیده‌ای الهی و معنوی بی سابقه در جهان توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک انقلابی در مسیر پیاده سازی اهداف اهل بیت (ع) به ویژه امام علی (ع) و امام حسین (ع) است، در حالی که سایر حکومت‌ها به دنبال تحقق منویات یک گروه خاص هستند.

وی افزود: پیشکسوتان دفاع مقدس در موضوع تبیین انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب وظیفه دارند و باید به سهم خود، انقلاب و اهداف آن را برای همگان به ویژه نسل امروز تبیین کنند و واقعیت‌ها را مطرح کنند.


نماینده، ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: نظام اسلامی ما تمام همت خود را برای خدمت و هدایت مردم به کمال الهی گذاشته و تلاش دارد به هدف بزرگ خلقت دست پیدا کند و این در حالی است که هدف بزرگ خلقت برای تمام دنیا مجهول است.


ناصری با اشاره به اینکه بسیاری از مردم و حکومت‌ها هدف از خلقت را نمی‌دانند، ادامه داد: بر این اساس هدف بسیاری از حکومت‌ها و انقلاب‌ها اهداف مادی است و وجه تشابهی با انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ما ندارد.


وی خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی تلاش دارد انسان‌ها را از پوچی ها، استعمار، گمراهی‌ها و ... نجات دهد، البته اسلام مخالف مسائل مادی نیست، اما مادیات را در کنار اخلاق و معنویت مدنظر دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار