رقابت‌های دوگانه قهرمانی استان قم به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز پدر با حضور ۲۸ تیم پدر و فرزندی در دو بخش دو و شنا برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 17 February 2022

به گزارش تابناک قم، هیات سه‌گانه یکی از 48 هیات ورزشی فعال در استان قم است و این رشته البته با نام بین‌المللی آن یعنی ترا‌ی‌اتلون شناخته می‌شود و از رشته‌های شنا، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری تشکیل شده و قم در آن داور و مربی درجه یک بین‌المللی نیز دارد.

سرشناس‌ترین چهره ترای‌اتلون استان قم محمدکاظم حججی قهرمان اسبق دوچرخه‌سواری و داور بین‌المللی این رشته است که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و هم اکنون نیز مسوولیت ریاست این هیات ورزشی را بر عهده دارد.

با وجود اینکه قم از نظر امکانات برای فعال کردن این رشته شرایط مطلوبی ندارد اما یکی از فعالیت‌های هیات ترای‌اتلون قم برای تقویت این هیات و رشته در قم، برگزاری مسابقات دوگانه است و یکی از این برنامه‌ها را به مناسبت میلاد امیر مومنان برگزار کرد و در پایان آن در رده فرزندان زیر ۱۲ سال تیم پدر و پسر آرامی قهرمان شد، تیم عباسی در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های حججی و دلاوری در جایگاه مشترک سوم ایستادند.

همچنین در رده فرزندان بالای ۱۲ سال هم تیم‌های پدر و پسر زلفی‌گل و مرادی در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های ملکیان و تیم سبحانی عنوان مشترک سومی را از آن خود کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار