ابراهیم عزیزی در نشست شورای آب فارس که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان در استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: فارس استانی است که به دلیل مدیریت‌های ضعیف، منابع آبی خود را از دست داده و مدیران ناکارآمد مشکلات جدی در این راستا ایجاد کرده اند.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 17 February 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: ابراهیم عزیزی در نشست شورای آب فارس که با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان در استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: فارس استانی است که به دلیل مدیریت‌های ضعیف، منابع آبی خود را از دست داده و مدیران ناکارآمد مشکلات جدی در این راستا ایجاد کرده اند.

او با بیان اینکه دولت با توجه به منابع مالی محدود قادر نیست تنش آبی استان را حل کند، افزود: چاره کار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است، البته اگر برای آن مانع ایجاد نکنیم!

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس ادامه داد: وقتی بخش خصوصی نیز وارد عرصه می شود نباید دست و پای او را ببندیم و به انحای مختلف برایش مانع ایجاد کنیم.

عزیزی افزود: نیاز آبی شهرستان شیراز در آینده ۲۵۰میلیون متر مکعب است و این در حالی است ما با خط اول و دوم از سد درود زن تنها ۶۰میلیون لیتر مکعب آب می‌توانیم به این شهرستان بیاوریم.

او با بیان اینکه باید روی انتقال آب از خلیج فارس متمرکز شویم، خاطرنشان کرد: این کار با کمک بخش خصوصی در حال انجام است و باید همه کمک کنند تا بتوانیم خط دوم را نیز به کمک اصفهانی‌ها اجرا کنیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز گفت: از همان ابتدا بنده معتقد بودم که باید همه تمرکز خود را بر روی اعداد و ارقام بودجه متمرکز کنیم که به نظر می‌رسد توجهی به این امر نشد.

عزیزی با بیان اینکه بودجه استان فارس در سال ۱۴۰۱، حدود ۹هزار میلیارد تومان است، افزود: با توجه به اینکه در فصل بودجه هستیم، ضروری ترین کار، توجه به ارقام و جداول بودجه است تا بیشترین استفاده را از این ظرفیت ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار