رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش از ثبت حدود ۵۰ مورد ابتلای روزانه به کرونا در تفرش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 13 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اردلان زیلابی افزود: براساس آخرین دستورالعمل های ابلاغیه از پزشکان خواسته شده که تمامی افرادی که با علائم سرماخوردگی به مراکز مراجعه می کنند اُمیکرون تلقی شوند از این رو تعداد تست های روزانه نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته از ۲۰۰ تستی که در روز گرفته می شود ۵۰ مورد مثبت ثبت می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه به مدد واکسیناسیون گروه های هدف در روزهای اخیری مورد فوتی در اثر ابتلا به کرونا به ثبت نرسیده و همچنین موارد بستری نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و به طور متوسط ۵ الی ۷ بیمار در بیمارستان بستری هستند و پس از دریافت خدمات درمانی و داروی رمدسیویر مرخص می شوند.
دکتر زیلابی تاکید کرد: در حال حاضر از لحاظ امکانات دارویی، تخت و واکسن مشکلی وجود ندارد و دلهره و نگرانی برای خدمت رسانی به بیماران نداریم.
وی اضافه کرد: در راستای افزایش موارد ابتلا، مراقبت از صنوف، بانک ها و اماکن پر تجمع شدت گرفته و تذکرات لازم داده شده است و همچنین ۲ بانک در شرف پلمپ شدن قرار گرفتند که با تغییراتی که در روند کار خود ایجاد کردند، از خطر پلمپ جستند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش با اشاره به واکسیناسیون ۲۰۰ الی ۲۵۰ نفر به صورت روزانه، اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی تاکنون ۱۰۰ درصد گروه هدف دُز اول، ۹۵ درصد دُز دوم و ۴۷ درصد هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و خوشبختانه با استقبال خوب گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار