وی در پايان به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس بر پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 12 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 23/11/1400 تقدیم حضورتان می گردد .


دستگيري سارقان کابل برق با 12 فقره سرقت 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق کابل هاي برق با 12 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ محمدزمان "شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت هاي متعدد سیم و کابل برق در سطح شهر بابل ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه گتاب با تلاش شبانه روزي و به کار گيري گشت هاي نامحسوس سارق را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگیر کردند.
سرهنگ "شالیکار"، تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 12 فقره سرقت کابل هاي برق در محدوده شهر بابل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، در ادامه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مووضع در دست بررسی است.
شالیکار در پايان به توجه و رعايت مردم به هشدارها و توصيه‌هاي پليس بر پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------------------

نقش آفرینی پلیس یاران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظام در تامین امنیت 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری 368 سارق، شرور و معتاد توسط پلیس یاران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی با همکاری مراکز انتظامی در 10 ماهه گذشته خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: اين مؤسسات با هدف بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مردمي و جلب مشارکت عمومي در توليد امنيت پايه‌گذاري شده‌اند و یقیناً گام های موثری در تحقق این رویکرد برداشته اند .
وی در ادامه افزود: در سطح استان مازندران 21 موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی وجود دارد که تعداد 1605 نفر پلیس یار تحت پوشش موسسات در سطح استان در حال فعالیت هستند و به نوعی در برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم گوناگون پلیس را یاری می رسانند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: نگهبانان محله علاوه بر پیشگیری از جرم در10 ماه گذشته توانستند درتمام جرائم به تعداد 1017 مورد با پلیس همکاری کنند.
سرهنگ جعفری در پایان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ استفاده از پلیس یاران در جامعه خاطر نشان کرد: حضور پلیس یاران در سطح جامعه موجب رفع خلاء های انتظامی، امنیتی و پیشگیری از جرائم و افزایش احساس امنیت خواهد شد.

------------------------------------------

ستگیری پدر و پسر توزیع کننده مواد مخدر در قائم شهر 
فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 4 کیلو 560 گرم از انواع مواد مخدر، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" گفت: در پی دریافت خبری در خصوص توزیع موادمخدر در قائم شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پس از تشکیل تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهت بررسی و صحت موضوع، ماموران با اخذ دستور قضائی به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات ضربتی 2 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر بیان داشت: متهمان که پدر و پسر بودند در مخفیگاه خود 4 کیلو560 گرم از انواع مواد مخدر داشتند..
سرهنگ خادمی در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

------------------------------------------

دستبند پلیس بردستان سارق منزل در گلوگاه 
فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری سارق منزل با کشف 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح اين خبر اعلام کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل، درسطح شهرستان با توجه به حساسیت موضوع، در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات پلیسی، سارق سابقه دار را در سطح شهرستان شناسايي کنند، افزود: با هماهنگي قضائي در یک عملیات پلیسی، سارق در مخفیگاهش دستگير و در تحقيقات به عمل آمده به 6 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی محل های سرقت در اعترافات سارق خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آنطریق با قرار وثیقه روانه زندان شد.

------------------------------------------

کشف 2تن چوب جنگلي قاچاق در بهشهر 
فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 2تن چوب آلات جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری چوب قاچاق، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی، در بازرسی از محل مورد نظر 2 تن چوب قاچاق که به صورت غير قانوني از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و 2 متهم پرونده نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عنایتی در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

سارق 17ساله خودروی وانت بار در نکا 
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارق 17 ساله و کشف پیکان بار سرقتی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه پیکان وانت، دستگیری سارق يا سارقان را در دستوركار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: مأموران پاسگاه مهروان در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي روستای کلت به يك دستگاه خودرو پیکان بار مشكوك و آن را توقيف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، اظهارداشت: ماموران پس از استعلام و اطمينان از سرقتي بودن وسيله نقليه را توقیف و راننده17ساله آن را دستگير کردند.
وی در ادامه تاکيد کرد: متهم در بازجويي هاي پليس با وجود شواهد و قرائن، چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به سرقت خودرو با همدستی یکی از دوستانش در ساری و فروش قطعات جانبی خودرو درکردکوی اعتراف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني با دستور قضایی،  تحویل کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت.
سرهنگ عزیزی در پايان با بیان این مطلب که اعتیاد سارقان عامل و انگیزه سرقت بوده است، از شهروندان خواست: خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي، وجه نقد در داخل خودرو خودداري و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

پدر و پسری که دریچه های فاضلاب را سرقت می کردند 
فرمانده انتظامی ساری از دستگیری پدر و پسری که دریچه های فاضلاب شهری را سرقت می کردند، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دریچه فاضلاب در سطح شهرستان ساری، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند 2 سارق را که نسبت پدر و فرزندی داشتند در این رابطه شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر کنند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دریچه های فاضلاب سرقت شده نیز کشف و به نماینده اداره آب و فاضلاب ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهمان نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار