سرپرست فرمانداری راز و جرگلان:
سرپرست فرمانداری راز و جرگلان با اشاره به مشکلات زیرساختی این شهرستان، گفت: بهداشت و درمان مشکل اساسی این شهرستان است که با بهره برداری از بیمارستان صحرایی بخشی از مشکلات رفع می شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 09 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مصطفی حسن زاده صبح چهار شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر راز و جرگلان، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب انتقال خدمات به نقاط دور دست بود به طوری که اکنون همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار راز و جرگلان از نعمت گاز بهره مند هستند.

 

سرپرست فرمانداری راز و جرگلان گفت: شاخص مقاوم سازی مسکن در راز و جرگلان از ۱۹ درصد به ۵۱ درصد رسیده است.

 

وی افزود: ۵۵۰ فقره تسهیلات به مسکن محرومان، ۵۰۰ فقره تسهیلات به مسکن روستایی و ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغالزایی اعطا شده است.

 

حسن زاده گفت: حوزه‌های آب، راه و بهداشت و درمان از مشکلات عمده شهرستان راز و جرگلان است که امیدواریم با بهره برداری سریع‌تر از بیمارستان صحرایی، بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل شود.

 

وی در پایان گفت: نگاه دولت و نمایندگان آن در استان رفع محرومیت مناطقی همچون راز و جرگلان است.

 

انقلاب امید را به دل محرومان آورد

 

‌آخوند صمدی، یکی از علمای اهل سنت راز و جرگلان نیز در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی نهال امید را در دل مستضعفان، محرومان و مسلمانان بارور کرد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی فریادی در سکوت تحمیل شده از سوی مستکبران جهان بود لذا با رهبری امام راحل زمینه سازی رشد و حرکت مردم را شاهد بودیم.

 

صمدی بیان داشت: شهرستان محروم راز و جرگلان نیازمند توجه بیشتری در تمامی حوزه‌ها برای پیشرفت و توسعه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار